Hledáme exekutivního asistentka / asistentku, který bude odpovídat za administrativní vedení kanceláře insolvenčního správce a bude úzce spolupracovat přímo s insolvenční správkyní se zvláštním oprávněním a partnerkou kanceláře endors. Jedná se o novou praxi a pozice tak představuje unikátní příležitost pro zkušeného proaktivního a samostatného člověka. Budete u zrodu kanceláře, nastavování procesů a v budoucnu máte možnost vést tým.
Absolventa SŠ nebo VŠ – ekonomické nebo právní zaměření s praxí na obdobné pozici v kanceláři insolvenčního správce. Důležitá je také dobrá uživatelská znalost práce na PC – MS Office, právní informační systémy, datová schránka, software pro správu spisů, pečlivost, spolehlivost, organizační schopnosti a aktivní přístup k řešení.
Jaká pracovní náplň na vás čeká:
Vedení spisové dokumentace a správa insolvenčních spisů
Práce s insolvenčním softwarem (Optimum)
Zajišťování korespondence s účastníky řízení
Věřitelé, dlužníci, soudy, exekutoři
Příprava a kompletace podkladů pro insolvenční řízení
Včetně podání do insolvenčního rejstříku;
Evidence přihlášených pohledávek
A spolupráce na tvorbě seznamu přihlášených pohledávek;
vedení agendy související s majetkovou podstatou
Soupisy, evidence, zpeněžování majetku
Příprava zpráv a vyúčtování pro soud a věřitele
Komunikace s dlužníky, věřiteli, soudy či exekutory
Správa dat v insolvenčním rejstříku
Kontrola procesních lhůt
Co nabízíme:
Možnost odborného růstu
Specializace v oblasti insolvenčního práva;
Zaučení a podporu od zkušených kolegů;
Včetně zvláštní insolvenční správkyně Kateřiny Pracné
Flexibilní pracovní dobu
Možnost práce i na zkrácený úvazek
Odměnu odpovídají výkonu a rozsahu práce
Zaměstnanecké benefity (plně hrazená Multisport karta, příspěvek na stravování a další
Těším se na spolupráci
Nový kolega / kolegyně bude v přímé spolupráci s partnerkou kanceláře endors a zvláštní insolvenční správkyní – Kateřinou Pracnou.